کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

وب سایت تخصصی رایتمن

دوستان عزیز برای اطلاع از آخرین اخبار بورسیه ها ، دوره های تخصصی ، آزمون های دکتری و پسا دکتری می توانید در خبرنامه تخصصی رایتمن عضو شوید. برای مشاهده اخبار  و در صورت تمایل عضویت رایگان ، به آدرس زیر مراجعه نمایید.


  http://rightman.ir

تبریک موفقیت

انتخاب استاد گرامی آقای دکتر نوه ابراهیم را به عنوان استاد نمونه گروه مدیریت آموزشی دانشگاه خوارزمی، تبریک گفته و سلامتی و موفقیت روزافزون ایشان را خواهانیم.  

معرفی برنامه تلویزیونی پایش

 

برنامه تلویزیونی پایش به عنوان پادمان حمایت رسانه ملی از کار و سرمایه ایرانی، محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است. این برنامه ترکیبی زنده و 120دقیقه ای، یکشنبه شبها از بعد از اخبار سراسری ساعت 21 بامداد روز دوشنبه در دو بخش از شبکه یک سیما پخش می شود: در بخش اول بمدت 10 دقیقه از بعد از اsخبار ساعت21 (حدودساعت 21.50) تا قبل از سریال شبانه، بخشهای مختلف برنامه، سوال نظرسنجی و نامزدهای قهرمان وجدان کاری هفته معرفی می شوند و در بخش دوم از بعد از سریال شبانه شبکه (حدود ساعت 23.10)، بخشهای مختلف برنامه اجرا و پخش می شوند. درهربرنامه یک مسئول یا اقتصاددان و نیز یک کارآفرین نمونه ملی به عنوان مهمان در برنامه حضور دارند.

ادامه مطلب ...

کمک در ارتقاء سطح درآمد کارآفرینان

پیغامی از طرف یکی از علاقمندان به کارآفرینی به نام آقای ویسی دریافت کردم که جالب بود:

با سلام
مارکتینگ زدگی ، یا زدگی مارکتینگ ! آنچه که در طول سالیان متمالی تحقیق و مطالعه وآموزش و تدریس بدان دست یافته ام رو می توانم در یک کلمه خلاصه نمایم و اون مارکتینگ است. کلمه ای علی الظاهر بسیار ساده اما در بطن آن اقیانوسی از معنا در جریان است... 
ادامه مطلب ...