کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

دستور العمل اجرایی پرداخت تسهیلات بانکی...


منبع : سایت کانون کارآفرینان استان تهران

دستور العمل اجرایی پرداخت تسهیلات بانکی به طرح های اشتغال­زا و بنگاه های کوچک و متوسط معرفی شده توسط کارگروه تخصصی اشتغال استان

ماده 1:  طرح مشمول

الف)طرح سرمایه گذاری در گردش: طرحی است که به منظور اشتغال موجود در بنگاه­ها و حل مشکل نقدینگی نیاز به دریافت تسهیلات دارند و در کار گروه تخصصی اشتغال استان مصوب و مورد تایید بانک عامل می باشد.

ب)طرح نیمه تمام : طرحی است که برای اتمام و بهره برداری نیاز به سرمایه تکمیلی دارد . در زمان تخصیص تسهیلات اشتغال 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در کارگروه تخصی اشتغال استان مصوب و مورد تایید بانک عامل می باشد .

 

ادامه مطلب ...

مصاحبه با دبیر کانون کارآفرینان استان زنجان

زنجان پتانسیلهای لازم برای تبدیل شدن به قطب آی تی کشور را دارد.

زنجان - ایرنا - دبیر کانون کارآفرینان استان زنجان گفت: این استان پتانسیلهای لازم برای تبدیل شدن به قطب آی تی کشور را دارد و تحقق این مصوبه می تواند نقش موثری در توسعه زنجان داشته باشد.


اصغر نیتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به مصوبه هیات دولت مبنی بر تبدیل شدن زنجان به قطب برق و آی تی کشور اشاره کرد و افزود: تحقق این تصمیم می تواند نقش مهمی در توسعه این استان داشته باشد.
 
ادامه مطلب ...

برگزاری اولین همایش مجمع ملی مدیران ارشد ایران

همایش مجمع ملی مدیران ارشد ایران ( اندیشکده ی مدیران ایرانی ) با حضور کار آفرینان , اندیشمندان و صاحب نظران و مدیران اجرایی کشور با هدف شناسایی چالشها و ارائه راهکار های مربوط به فضای کسب و کار ایران در تاریخ۹۳/۱۲/۷ در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس : http://icna.pro مراجعه فرمایید.

بابک بختیاری یک کارآفرین موفق ایرانی

منبع : کلینیک کسب و کار

آقای بابک بختیاری متولد ۱۳۵۷ اهل تهران موسس و صاحب امتیاز فروشگاه های زنجیره ای آیس پک و مدیر عامل شرکت آیس پک ایرانیان که محصول آیس پک اختراع ایشان بوده و هیچ گونه نمونه مشابهی در جهان نداشته است.

این مجموعه کمتر از دو سال توانسته ۱۳۰ فروشگاه در داخل و خارج از ایران (۱۱۸ شعبه در ایران و ۴ شعبه در امارات و ۸ شعبه در دیگر کشور ها که در ذیل آمده است)ایجاد نماید که در مقایسه با سیستم های بزرگ و معروف زنجیره ای دنیا نظیر مک دونالد، استار باکس، کینگ برگر و غیره قابل توجه و بلکه بسیار موفق تر عمل نموده است ؛چرا که آن ها در دو سال اول شروع به کارشان ، تنها یک شعبه داشتند، در حالی که آیس پک توانسته هر ۶ روز یک شعبه در دو سال اول افتتاح نماید

ادامه مطلب ...