کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

زنجان؛ میزبان دومین استارتاپ ویکند

منبع: خبر آنلاین

همزمان با هفته جهانی کارآفرینی در روزهای 23 تا 29 آبان ماه امسال دومین استارتاپ ویک و استارتاپ ویکند با حضور کارشناسان و اساتید این حوزه از داخل و خارج کشور به میزبانی شهر زنجان برگزار می شود. 

ادامه مطلب ...

گزارش فضای کسب و کار ۲۰۱۶ ایران

منبع: http://www.doingbusiness.org | مدیران ایران

بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود موسوم به « گزارش فضای کسب و کار ۲۰۱۶» به بررسی سهولت فعالیت‌های اقتصادی و فضای کسب و کار ۱۸۹ کشور جهان پرداخته است.بر اساس این گزارش، ایران از نظر سهولت فعالیت‌های اقتصادی و فضای کسب و کار با یک پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه ۱۱۸ در میان ۱۸۹ کشور جهان را کسب کرده است.
 Doing Business
Doing Business

  ادامه مطلب ...

برگزاری همایش ملی مدارس هوشمند و تعلیم و تربیت

بدینوسلیه به اطلاع دوستان عزیز می رساند:

همایش ملی مدارس هوشمند و تعلیم و تربیت ، چالش ها ، فرصت ها و راهکارها در روزهای 28 و 29 بهمن ماه سال جاری  در استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.  برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت همایش : www.sseconf.ir مراجعه نمایید.


چگونه به عنوان یک کارآفرین جوان جدی گرفته شوید


روز به روز بر تعداد جوانانی که برای گذران زندگی خود به کارآفرینی روی می آورند افزوده می شود. این کارآفرینان جوان با وجود اینکه از سوی هم سن و سال های خود مورد تشویق قرار می گیرند، توسط سرمایه گذاران و مشتریانی که بابت پول دادن به جوانی کم تجربه نگران هستند به چالش کشیده می شوند.اما شما نباید اجازه دهید سن و سال کم، سد راه موفقیتتان شود. دو کارآفرین جوان، در ادامه ی مطلب توصیه های خود را با شما در میان می گذارند و به شما یاد می دهند چطور جدی گرفته شوید. 

ادامه مطلب ...