کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

21 عادت مدیریت زمان

منبع : گروه ترجمه 55 آنلاین


در ابتدای هر شغل و حرفه ای، یکی از دشوارترین مهارت ها برای تسلط یافتن و خوب یاد گرفتن آن، مدیریت زمان است.

شما می توانید زمان زیادی را با تلاش برای انجام چند کار و وظیفه، یا تمرکز بسیار زیاد بر جزئیات غیر ضروری و بی اهمیت به هدر دهید.

اِتین گاربوگلیÉtienne Garbugli، مؤلف و طراح مونترالی (یکی از شهرهای کانادا) با تمام این مشکلات دست و پنجه نرم کرده است. وی با بالا رفتن سنش یاد گرفت که چطور زمان و حجم کار خود را بطور مؤثرتری مدیریت کند و آنچه را که برایش مفید بود تجزیه و تحلیل کرد و راه و روش کارآفرینان را دنبال کرد.

در سال 2013، ارائه وی با موضوع "26 مهارت مدیریت زمان که آرزو می کردم در 20 سالگی بدانم"، عنوان محبوب ترین ارائه سال را از آن خود کرد. او امسال نیز ارائه ای با موضوع "25 مهارت مدیریت زمان برای شروع سال جدید" را دنبال کرد. 

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان کتاب دایره المعارف بازاریابی

منبع : پایگاه اطلاع رسانی صنعت

برای دانلود رایگان کتاب دایره المعارف بازاریابی به آدرس زیر مراجعه کنبد:


http://www.myindustry.ir/news/marketing-news/marketing-encyclopedia.html

رویداد کارآفرینی هم نت

منبع :

http://isf-bmn.ir/hamnet/about

نخستین رویداد کار آفرینی هم نت با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان و اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن استان اصفهان از 31 تیر تا 7 مرداد 1394 برگزار می شود.  

ادامه مطلب ...

متن سخنرانی بیل گراس: عمده ترین دلیل موفقیت شرکت های نوپا( استارت آپ)

منبع : www.ted.com





بیل گراس بنیانگذار شرکت های نوپای زیادی بوده و خیلی های دیگر را هم تکمیل کرده— و کنجکاو بوده بداند چرا برخی از این ها موفق و برخی دیگر ناموفق بودند. پس دادهها را از صدها کمپانی از جمله کمپانی های خودش و دیگران را جمع آوری کرد و آنها بر پایه پنج عامل کلیدی رتبه بندی کرد. او با کمال تعجب دریافت که یکی از این پنج عامل از همه تاثیرگذارتر است. 

ادامه مطلب ...

توقف پذیرش دانشجو در پژوهشگاه شاخص پژوه

منبع:سایت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری
شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم ،  با تصویب توقف پذیرش دانشجو در پژوهشگاه شاخص پژوه و  با تعیین سقف تعداد دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد یک مرکز آموزش عالی الکترونیک این دانشگاه در تهران ، ارتقای سه آموزشکده فنی حرفه ای به دانشکده  ، تاسیس 8 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه علوم انتظامی امین، موافقت  کرده و پذیرش دانشجو در شعبات دانشگاه  غیردولتی عدالت را غیرقانونی اعلام کرد. 
ادامه مطلب ...