کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

چطور یک کارآفرین در 30 روز بیش از 60000 دلار بدون داشتن شغل تمام وقت به دست آورد؟


چطور یک کارآفرین در 30 روز بیش از 60000 دلار بدون داشتن شغل تمام وقت به دست آورد؟

تا سال قبل، نیک والتر،  25 ساله هیچ بنیاد دوره آنلاینی را نشنیده بود، تا زمانی که دوستش ( یک توسعه گر IOS )برایش معرفی کرد.او خیلی زود فهمید که چگونه از یک برنامه کاری استفاده کند که اولین دوره اش را ارائه دهد و سپس دریافت که چگونه این تابستان کارهای مبتکرانه انجام دهد.  

والتر، همان که اخیرا با او مصاحبه کردم، برای گروه خودش یک کمپین کیکاستارتر (ایمیل) راه اندازی کرد، با عنوان: « چگونه برنامه های عجیب و غریب برای iphone درست کنیم. » در 12 آگوست او با بخشی از آموزه 29 دلاری خود 199 دلار کسب کرد. هدف نخستین وی، افزایش فروش تا 1000 دلار در عرض 30 روز اول بود ولی کار خود را با 66533 دلار در 30 روز بدون داشتن کار تمام وقت به پایان رساند.

والتر وقتی که سال قبل برای اولین بار بنیاد Udemy  را وارسی می کرد، دید که چگونه مربی ها  یک آموزش جذاب را ارائه می دهند، فهمید که باید کلاهش رو بذاره جلوش و فکر کنه. این کار را کرد.

او در کنفرانس توسعهApple  در 2013، جایی که زبان برنامه نویسی جدید به اسم SWIFT  معرفی می شد، حضور داشت. او فکر کرد که همه این ها یک فرصت منحصر به فرد را برایش به دست آورده که همزمان با آموزش، یادگیری قوی داشته باشد. والتر می گوید: « من می دانم که اگر اولین نفری باشم که یک چیز جدید  (بهتر ار قبل) ایجاد کنم، کشش زیادی خواهد داشت. به این صورت راه و روش تولید به دست می آید. در طول هفته تنها کاری که انجام دادم خوردن، خوابیدن و یاد گرفتن  SWIFT بود.» آخر هفته، او 50 ویدئو کوتاه درست کرد و سریعا آن ها را  Udemy.com آپلود کرد. اولین دوره اش: یادگیری گام به گام زبان برنامه جدید Apple، (Swift) بود. بیش از 8000 نفر برای کلاس ثبت نام کردند. والتر گفت: « من در iphone app class  به خاطر زبان جدید  swift موفق شدم. من توانستم بعضی از ثبت نام کنندگان را برای همکاری با خودم همراه کنم. موفقیت دیگر داستان سایت SideHustleNation.com نیک لوپر هست. لیورمور کالیف کتابی در مورد « باهوش تر کار کردن » نوشت که در عرض 30 روز بیش از 1400 دلار درآمد داشت. عامل موفقیتش پرسیدن این سوال از خوانندگان بود که چگونه می تواند موفقیتش را تکرار کند؟ تصمیم گرفت که یک دوره دیگر آموزش دهد. همانجا که حدسش را می زنید. Udemy.com

در دوره آموزش آنلاین خود،  Kindle line planدر عرض 30 روز 1400 دلار فروش داشت و بهترین فروشنده Amazon  شد. لوپر نحوه شروع سرمایه گذاری در Amazon  را آموزش می داد که چگونه کتاب یک نویسنده را که تاکنون طرفداران زیادی هم نداشت، با موفقیت به فروش برسانیم.

اکنون امیدوارم شما ببینید که چطور آموزش و همچنین چیزهایی که می دانستید برای شما موفقیت را به بار خواهد آورد. اینجا 3 روش خوب برای سرمایه گذاری روی آوانتاژهای نامساعد هست. ( آموزش دانسته هایتان )

1-      Udemy  ( شرکت )

Udemy  در سن فرانسیسکو پایه گذاری شده، بیش از 2000 دوره در همه عناوین و موضوعاتی که فکرش را بکنید، ارائه می دهد. یک مزیتش این بود که قیمت ها را مربی ها خودشان تعیین می کردند و موضوعات خودشان را ارائه می دادند و اگر یک دوره اش را می فروختند، آن ها 100 % سود را صاحب می شدند. اگر Udemy  خودش می فروخت مربی 50 % سود می کرد. یک مربی به طور متوسط 7000 دلار در Udemy درآمد ایجاد می کرد . 96 % مربیان بر طبق سایت فروش های موفقی داشتند.

2-      در میان گذاشتن مهارت با دیگران (SkillShare)

جامعه یادگیری آنلاین (SkillShare) به مردم فرصت یادگیری رایگان را می داد. ( یا حتی در قبال هزینه دادن).  همچنین اجازه آموزش در بنیاد را می داد و درآمد مازاد از طریق آموزش دانسته هایشان یا چیزهایی را که دوست دارند، به دست می آوردند.

آیا شما تخصص طراحی، برنامه نویسی (بازی و … ) دارید؟ می توانید در اینچنین محیط هایی آن ها را آموزش دهید.

SkillShare بیش از 750000 کارآموز و 35000 پروژه دانشجویی دارد و مربیان بیش از 3000000 دلار درآمدش می شود. یک مربی به طور متوسط بیش از 35000 دلار درآمد ایجاد می کند. پس منتظر چی هستی؟

3-      تفریحی کار کنید.

شما برای تدریس دوره ای در جامعه مجازی خودتان ثبت نام می کنید. شما می توانید در یک کار کافی شاپ یا رستوران آن ها را آموزش دهید. دوره ها را هرکسی می تواند آموزش دهد ( یعنی شما هم می توانید. ) یک کلاس تشکیل دهید و این کار را به افراد دیگر آموزش دهید و این کار را واگذار کنید.

پس الان که شما تمام امکانات را دارید، می توانید شروع به ساختن بکنید. اگر کمی شک دارید من نظر خودم را در این موضوع که در آینده نزدیک عنوان خواهد شد می گویم: « آموزش آنلاین: چطور درآمد مازاد با استفاده از مهارت های موجود خودمان ایجاد کنیم؟ »

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.