کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

الهام اکبری، کارآفرین موفق کرمانشاهی

  منبع: بیز نیوز

    

الهام اکبری متولد 1362، فرزند ارشد خانواده و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی(MBA) از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد است. او از روزی که کارش را با نمایندگی روزنامه‌های سراسری در کرمانشاه شروع کرد یا در مسیر موفقیت گام برداشته است. خودش پشتکار و ایده‌های نو را مهم‌ترین عامل موفقیت می‌داند و معتقد است حمایت‌های خانواده‌اش در این مسیر حرکتش را سرعت بخشیده است. او حالا یک کارآفرین و زن موفق هم در حوزه مطبوعات و ورزش است و برای آینده هم برنامه‌های زیادی دارد.  
نماینده مطبوعات، رئیس گلف!
در حال حاضر سرپرستی چندین روزنامه و نشریه اقتصادی کشور را بر عهده دارم. صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول یک کانون تبلیغاتی، مشاور اقتصادی برخی از کارخانجات و شرکت‌های بخش خصوصی، رئیس هیات مدیره یک تعاونی کشاورزی، که فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده است و همچنین رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه هستم. پیشتر بازیکن گلف بودم که دو بار به تیم ملی گلف دعوت شدم. تلفیق دنیای مطبوعات و ورزش شاید کمی غریب به نظر آید، اما از همان ابتدا باور داشتم که می‌توانم از پس هردوی آن‌ها برآیم. مطبوعات برای من یک علاقه و کسب‌و‌کار دائمی و گلف یک بخش دوست‌داشتنی از زندگی‌ام محسوب می‌شود.
یک شروع به‌موقع
اولین دوره فعالیت مطبوعاتی را همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی در یک روزنامه سراسری آغاز کردم، سعی کردم از همان ابتدا بر کارم مسلط شوم؛ برای همین با جدیت هرچه تمام‌تر ابتدا به شناخت قابلیت‌های فردی خودم پرداختم، پس از آن شناسایی اهدافی که در زندگی به دنبال آن‌ها بودم را در برنامه کاری خودم قرار دادم. بعد از این نوبت برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بود. بر روی اهدافم تمرکز کردم و سعی کردم با مثبت‌اندیشی همه چیز را تغییر دهم. با هر موفقیت، جسارت بیشتر پیدا می‌کردم و با هر شکست، قوی‌تر می‌شدم. در �
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.