هر چه ارزشها و عقاید موجود در جامعه، افراد جامعه را به کار، تولید مداوم فکر و اندیشه خلاق و یادگیری و کسب دانش سوق دهد،در آن جامعه فرهنگ کارآفرینی اشاعه یافته و درون افراد نهادینه میشود و یا به عبارتی در این جامعه افراد بیشتری دست به خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی میزنند و افراد کارآفرین بیشتری موفق میشوند که ایده های نوین خود را در جامعه محقق سازند. امروزه ارتباط میان رسانه و کارآفرینی پیش از پیش شدت یافته است. از اینرو، انتظار میرود رسانه جمعی از جمله مطبوعات بتوانند در مسیر تأثیر ارزشهای فرهنگی افراد به توسعه فرهنگ کارآفرینی کمک کنند.لذا شما کارآفرینان عزیز می توانید عناوین نشریات منتشر شده در ایران جهت مطالعه را در ادامه مطلب ملاحظه بفرمایید:
-فصلنامه توسعه کارآفرینی دانشگاه کارآفرینی دانشگاه تهران
-ماهنامه کارآفرین
-ماهنامه کارآفرین ناب
-گاهنامه الکترونیکی کارآفرینی،اقتصادی،علمی،آموزشی
-روزنامه کسب و کار
-مجله انجمن مدیران صنایع کارآفرین
Journal of Global Entrepreneurship Research-