کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

افزایش انگیزش در محیط کار

لطفا روی لینک کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
کریمی پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 23:44

سلام
تفاوت زیادی بین محیط کار ما و آن چه در این فیلم ارائه شده بود وجود دارد. ارزشمندی نیروی انسانی به عنوان سرمایه یک سازمان و نگاه مدیران در جهت تامین امنیت خاطر و آسایش کارکنان سبب می شود تا خلاقیت و نوآوری نیز راه خود را دراین سازمان ها پیدا کند.
ارادتمند

۸۳ درصد مردم ایران کارشان را دوست ندارند
اقتصاد > بازارکار : آمارهای وزارت کار نشان می دهد، وضعیت بازار کار در ایران هر روز سخت تر می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارشی که وزارت کار منتشر کرده تنها ۱۷ درصد از شاغلان ایران به کاری که انجام می دهند، علاقه دارند. همچنین آمارها تایید می کنند ۴۰ درصد شاغلان اعتقاد دارند تنها با «پارتی بازی» امکان یافتن کار مورد علاقه شان را پیدا می کنند.



این گزارش تایید می کند ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در صف ورود به بازار کار ایستاده اند. در دوره مورد بررسی مرکز آمار ایران نرخ مشارکت اقتصادی به ۳۷٫۶ درصد رسیده است. نرخ بیکاری کل کشور هم در دوره مورد بررسی ۱۰٫۴ درصد و نرخ بیکاری زمان ۱۹٫۸ درصد بوده است. گزارش ها نشان می دهد ۴۷٫۷ درصد از اشتغال به بخش خدمات اختصاص دارد. پس از خدمات صنعت با ۳۴٫۴ درصد و کشاورزی با ۱۸٫۳ درصد در رده بعدی ایجاد اشتغال وجود دارد.



بر اساس گزارش های رسمی نگران کننده ترین آمار در مورد بازار کار ایران علاقهمندی پایین نیروی کار به وضعیت کارشان است. براین اساس ۸۳ درصد مردم ایران به کارشان علاقه ندارند و تنها ۱۷ درصد از آنها فضای کسب وکارشان را می پسندند.

کریمی پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 22:34

سلام
فیلم جالبی بود. چه قدر بین سازمان های ما و دیگر کشورها تفاوت وجود دارد! به نظر می رسد آنها به نیروی انسانی به عنوان سرمایه های با ارزش خود نگاه می کنند. این امر سبب می شود تا شرایط کار را مطلوب تر نموده و امکان خلاقیت و نوآوری را فراهم آورند.
ارادتمند

سلام.
با توجه به نوع فضای کاری نه تنها انگیزه افراد بیشتر شده بلکه علاقه آنها برای کار کردن در چنین فضای کاری بالا رفته و در نهایت بهره وری به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
و البته بر عکس در کشور ما افراد سازمان ها با کم میلی و بی میلی فعالیت می کنن و نتیجه مطلوب هم بدست نمی آوریم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.