کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

سخنرانی استاد عالیقدر آقای دکتر غلامحسین شکوهی

روز شنبه دهم آبان برای پیگیری امور مربوط به پروپوزال به  دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان مراجعه کردم. منتظر استاد راهنما بودم. فرصتی پیش آمد تا با آقای دکتر نیستانی صحبت کنم. کتابی به من هدیه دادند با عنوان کلاسی از جنس واقعه. نوشته ای  بود دلنشین از خاطرات و تجربیات خودشان از کلاس درس آقای دکتر غلامحسین شکوهی.

امیدوارم فرصت خواندن کتاب برای همه ی علاقمندان به تعلیم و تربیت فراهم شود.

به دنبال کسب اطلاعات بیشتری از دکتر شکوهی بودم که فایل مربوط به سخنرانی ایشان را در مراسم نکوداشتی که به پاس سال ها خدمت استاد در عرصه ی تعلیم و تربیت برگزار شده بود، یافتم و صدای استاد را برای اولین بار شنیدم. بسیار اثرگذار بود. حیفم آمد که این تجربه را با دوستان کارآفرینم به اشتراک نگذارم.  

برای دریافت فایل سخنرانی آقای دکتر شکوهی کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.