برگزاری اولین کنفرانس بین المللی سواد رسانه ای در ایران، با بسترسازی برای طرح ایده ها و طرح های تازه به منظور ترویج و توسعه سواد رسانه ای در کشور، این فرصت را برای متخصصان، فعالان، مدیران و برنامه ریزان کشور فراهم می آورد تا با راهکارهای اجرائی و علمی گسترش آموزش ها و تأثیرات آن بر شبکه ای از مسایل فرهنگی و اقتصادی این حوزه بیشتر آشنا شوند.
اولین کنفرانس بین المللی سواد رسانه ای با سه هدف اصلی تبیین چیستی سواد رسانه ای و بازخوانی ضرورت فراگیر سازی آن، هم افزایی حاصل از گردهمآیی سازمان ها و دستگاه های دخیل و اثرگذار در این عرصه و انتقال دانش فنی و تجربه آموزش سواد رسانه ای در سایر کشورها پایه گذاری شده است.
تبیین نقش سواد رسانه ای در سیاستگذاری ها و نگرش های کلان، توسعه آموزش های هدفمند سواد رسانه ای به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در میان اصحاب رسانه برای افزایش کیفیت پیام و اثربخشی مفید بر مخاطب و در نهایت، فراگیر سازی کسب مهارت های سواد رسانه ای به عنوان یک ضرورت برای زندگی در دنیای امروز در میان مخاطبین در ایران نیازمند حجم عظیمی از فعالیت های جهادگونه علمی و تحقیقاتی است.
گروه پژوهشی سواد رسانه ای در سال 1384 توسط گروهی از فعالان دانشگاهی در حوزه های فرهنگی، فضای مجازی و اجتماعی و با هدف افزایش آگاهی های عمومی در حوزه سواد رسانه ای و آموزش شیوه های تعامل هوشمندانه و هدفدار با رسانه های جدید تشکیل گردید. این گروه با بررسی دقیق و موشکافانه فضای مجازی و همچنین رسانه های ارتباط جمعی، در عصر تغییرات شتابناک تکنولوژی، رسالت فرهنگی خود را بر پایه آسیب شناسی استفاده از رسانه در کشور و استفاده از ظرفیت های رسانه ای جدید در جهت ایمن سازی جامعه در برابر تأثیرات نامطلوب رسانه ها و آموزش روش های بهره گیری از ابعاد مثبت آنها قرار داده است. این مجموعه با در اختیار داشتن تیم های تخصصی در حوزه تولید محتوا، صدا و تصویر و هم چنین استودیوهای مجهز تصویربرداری وصداگذاری و با بهره گیری از امکانات به روز فنآوری، با گسترش دامنه و حوزه فعالیت های خود، اقدام به ارائه آموزش های تخصصی برای گروه های مختلف اجتماعی، از قبیل دانش آموزان و دانشجویان، فعالان فرهنگی، مدیران رسانه ای و .. نموده است. برگزاری کارگاه های آموزشی سواد رسانه ای، تولید و عرضه ویدیو نرم افزارهای تعاملی هوشمند (از جمله مجموعه نرم افزارهای منادیان بیدار)، نمونه هایی از تلاش های این گروه برای ارتقای فرهنگ رسانه ای در کشور هستند که گروه حاضر را به عنوان یکی از پیشگامان تولید محتوای آموزشی در حوزه رسانه در کشور تبدیل کرده است.
زمانبندی برگزاری کنفرانس:
30 شهریور |
5 مهرماه |
15 مهرماه |
20 مهرماه |
25 مهرماه |
30مهرماه |
20 آبانماه |
آغاز ثبت نام |
ارسال چکیده مقالات |
ارسال متن نهایی |
اطلاع رسانی به نویسندگان مقالات |
پایان مهلت ثبت نام |
برگزاری کنفرانس |
انتشار کتابچه مقالات |
محورهای کنفرانس:
1- آموزش سواد رسانه ای : بیم ها و امیدها
2- سواد رسانه ای و سبک زندگی ایرانی اسلامی
3- سواد رسانه ای تغییر الگوهای مالکیت رسانه
با معرفی 20 زیر مجموعه فعال مبلغ 20 هزار تومان پوسانت بگیرد
مزایا پاپ آپ ملی کسب
مجاز برای تمامی سایتها و وبلاگها
مناسب سایتهای پاپ آپ
پشتیبانی 24 ساعته
زمان شمارش صفر ثانیه واقعی
باز شدن پاپ آپ به صورت هوشمند
بالاترین نرخ پاپ آپ
آمار دقیق از بازدیدها و در آمدها
پاپ آپ اول 60 ریال
هر ای پی 100 ریال
سقف پرداخت سایتهای کم بازدید 10 هزار تومان و پر بازدید 30 تومان
تسویه حساب سریع
تسویه حساب بدون ارسال درخواست
تسویه حساب روزانه
پورسانت زیر مجموعه گیری 3 درصد
سایت های چت روم و جامعه مجازی مجاز به استفاده هستند
مزایا ملی کسب برای تبلیغ دهندگان
سیستم هوشمند ضد تلقب
آی پی های واقعی و ایرانی
آی پی های سودمند و مفید
همکاری با سایتهای بزرگ
بهترین شیوه تبلیغ در حال حاضر
ارزان ترین شیوه تبلیغ محصولات
افزایش فروش محصولات و افزایش آمار و ورودی گوگل
پشتیبانی گروه تجاری ملی کسب
از طریق یاهو آیدی mellikasb
از طریق تماس ما سایت
تیکت داخل پنل کاربری