کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

تفاوت‌های مدیران کارآفرین با مدیران سنتی


مدیر کارآفرین کیست؟
مدیری که تمایل دارد که آینده را تغییر دهد و فکر می کند که توانایی لازم برای ایجاد تغییر موفقیت آمیز در داخل سازمان را دارد، مدیر کارآفرین نام دارد.
مدیر کارآفرین به آشوبها و ناآرامی ها و عدم اطمینان محیطی واکنش نشان می دهد‎؛ تلاش می کند تا یک موقعیت استراتژیک قوی ایجاد نماید، ولو اینکه ماهیت موقتی داشته باشد؛ او با ابتکارات فعالانه خود باعث ایجاد عدم اطمینان محیطی در دیگر سازمان ها می شود. مدیر کارآفرین با تخریب موقعیت موجود، فرصت های جدیدی ایجاد می کند، او درصدد دستیابی به فرصت های جدید قبل از رقبای خویش است و در مقابل تهدیدات بالقوه هوشیار و گوش به زنگ است.  
ادامه مطلب ...

گفتگو با محسن پهلوان آفریننده برند پدیده شاندیز


زندگینامه کارآفرینان موفق - مردان کارآفرین ایرانی
پدیده شاندیز چگونه برند شد؟

شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد. او در گفت‌و‌گویی با ایده‌آل، از ایده‌هایش حرف می‌زند و از این‌که چطور دست به هرکاری زده، اتفاقی ویژه در همان حوزه به حساب آمده.
 
ادامه مطلب ...

17 سایتی که شما را باهوش تر می کند.

منبع : گروه علمی بهار نیوز
 اگر از گشت و گذار در سایت‌های بی هدف و غیر آموزنده خسته شده‌اید و می‌خواهید حضور آنلاین مفید تری داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به این سایت‌ها بزنید. این سایتها به واقع به باهوش‌تر شدن شما کمک می‌کنند.
۱۷ سایتی که شما را باهوش تر می کنند
۱ – Digital Photography School
سری به مقاله‌های این سایت بزنید و مهارت‌های عکاسی خود را بهبود بخشید. این مقاله‌ها حتی برای کسانی که هیچ دانشی از عکاسی ندارند هم مفیدند. در این سایت فروم‌های فعالی نیز وجود دارد که شما را به سایر گروه‌های عکاسی متصل می‌کند. 
ادامه مطلب ...