کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

معرفی کتاب و خلاصه ای از آن

خلاصه کتاب چرا اون خنگه پولدارشده من نشدم؟

خلاصه کتاب چرا اون خنگه پولدار شده، ولی من نشده‌ام؟

 

قدرت خود باوری فرد همیشه بالاتر از آن چیزی است که دیگران درباره او فکر می‌کنند.


کار کردن هوشمندانه از کار کردن طولانی و سخت و طاقت فرسا، بهتر است و نیز ثروت فقط در پول نیست، بلکه در وقت و زمان است؛ در زندگی است و تأکید آن هم بر زندگی است.وقتی بچه بودیم همه ما «خنگ» بودیم. عاشق این بودیم که کنجکاوی کنیم و کشف کنیم. ساده‌ترین و مستقیم‌ترین راه را برای انجام کارها انتخاب می‌کردیم. از ترس و شکست چیزی نمی‌دانستیم. از موفقیت لذت می‌بردیم، هر چند کوچک بود. اما بعدا ًاتفاقی افتاد. قوانینی بوجود آمد. متوجه شدیم که دیگر ما را برای موفقیت فردی تشویق نمی‌کنند و پاداش نمی‌دهند، بلکه زمانی تشویق می‌شویم که یک دسته از قوانین اجتماعی، علمی و رفتاری را همراه با دیگران رعایت کنیم.  


اینجاست که درون هر انسان عاقل بی پول، یک «خنگ» وجود دارد. یک خنگ پولدار که منتظر است رها شود و بیرون بیایددر این کتاب خواهید آموخت که چگونه و به سرعت، افراد مناسبی که می‌توانند به شما کمک کنند را شناسایی کنید، از راهنمایی‌های افرادی که ثروتمند شده‌اند، استفاده کنید و از آن‌ها بخواهید که راه را به شما نشان دهند تا قله را فتح کنید و یاد خواهید گرفت که چگونه از ثروت، زمان، عقاید و استعداد دیگر پولدارهای خنگ، برای پولدار خنگ شدن خودتان استفاده کنید و به آرزوی خود برسید.

 

یک عاقل بی‌پول و پولدارهای خنگ را اینگونه می‌توان توصیف کرد:


عاقلان بی‌پول آنقدر درگیر و گرفتار و معتقد به طرز فکر و برداشت خودشان هستند که نمی‌توانند ایده‌ها و رفتارهای نو و جدید را برای ثروتمند شدن سریع خودشان بپذیرند.پولدارهای خنگ هم برای فکر کردن وقت می‌گذارند، اما برای یادگیری وقت زیادی را صرف نمی‌کنند. آن‌ها هم کتاب و روزنامه می‌خوانند، پولدارهای خنگ وقت خود را صرف یافتن سایر دوستان پولدار خنگی می‌کنند که به درد آن‌ها می‌خورند. اما همواره به دنبال فرصت طلایی بعدی هستند، عاشق اطلاعات جدید هستند و فوراً آن را به اطلاعات قبلی اضافه می‌کنند. اطلاعات تاریخ گذشته را فوراً دور می‌ریزند.

برای سفارش کتاب می توانید از لینک استفاده نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.