کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

وب‌سایتی برای معرفی مشاغل

علی علیرضایی / مدیر وب‌سایت مشاغل برتر
وب‌سایت مشاغل برتر با هدف معرفی رایگان مشاغل در فضای مجازی اینترنت راه‌اندازی شده است. حضور در اینترنت می‌تواند باعث رونق کسب‌وکار هر شخص یا شرکتی شود. وب‌سایت‌ها نقش بسیار مهمی در جذب مشتری و معرفی آنها دارند.   
شرکت «دبیرا» بانک اطلاعات مشاغل برتر را در قالب پایگاه اینترنتی مشاغل برتر در سال ۹۲ با هدف دسترسی بازدید‌کنندگان به بانک جامع اطلاعات مشاغل کل کشور راه‌اندازی کرد. این قبیل وب‌سایت‌ها در اینترنت زیاد هستند ولی ما در وب‌سایت مشاغل برتر ایده‌ای جدید را بنا نهاده‌ایم.
در این وب‌سایت معرفی رایگان مشاغل در یک صفحه اختصاصی و بدون هیچ‌گونه تبلیغ اضافه و با آدرس منحصر به فرد  انجام می‌گیرد که این صفحه کاملا مجزا از وب‌سایت مشاغل برتر در دسترس خواهد بود.
این صفحه اختصاصی با آدرس منحصربه‌فرد خود و توضیحاتی (خدمات) درباره آن کسب‌وکار و اطلاعات تماس با یک تصویر ۵۰۰در۵۰۰ که توسط ما (رایگان) یا شما طراحی می‌شود کاملا رایگان است.
وب‌سایت مشاغل برتر در کل کشور فعالیت دارد و آدرس اصلی وب‌سایت http://www.mbartar.irاست که شامل مشاغل کل استان‌های کشور است. ما برای هر استانی آدرس مخصوص به خودش را اختصاص داده‌ایم که فقط مشاغل مربوط به آن استان قابل مشاهده است مثل mashhad. mbartar. ir یعنی مشاغل هم در وب‌سایت اصلی و هم در زیردامنه استان خودشان قابل مشاهده هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.