کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

کارآفرینان پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی

وبلاگ گروهی دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی پردیس دانشگاه خوارزمی ورودی سال 1392

چگونه از طریق فضای مجازی با مشتریان خود در ارتباط باشیم؟

در صورتی که شرکت شما روزنامه معمولی یا الکترونیکی دارد، امکان مشترک شدن آن را به صورت آنلاین فراهم کنید. این نکته را نیز در نظر بگیرید: به مشتری امکان انتخاب کردن بدهید. برخی از مشتریان تمایل دارند به صورت آنلاین، برخی دیگر دوست دارند که با پست و تعداد کمی از مشتریان دوست دارند از هر دو طریق با آنان در ارتباط بود.

مقالاتی که به نوعی با سایت شما مرتبط است منتشر کنید یا از حلقه های ارتباطی جهت دستیابی به آن ها استفاده کنید. این مقالات باید حاوی اطلاعات جالبی برای مشتری باشد.  

بخشی را به سوالات متداول اختصاص دهید تا مشتری ها به آن دسترسی داشته باشند و می دانید که این سوالات در گذشته برای بسیاری از مشتری ها مطرح بوده اند. حتما این بخش را مرتباً به روز کنید.

بخشی را تحت عنوان «تماس با ما» به ابراز شکایات یا اظهار نظرها و سوالات اختصاص دهید تا مشتریان از طریق نامه، تلفن، فکس و ای میل بتوانند آن ها را با شما در میان بگذارند، بسیار مهم است به مشتری حق انتخاب بدهید تا خودشان نحوه ی ارتباط با شما را انتخاب کنند و در محدوده ی زمانی معقولی به آن ها پاسخ دهید، که این نیز اهمیت خاصی دارد.

از رسانه و ابزاری، که امکان پرسش و پاسخ را فراهم می آورد، استفاده کنید تا مشتری ها بتوانند پرسش نامه ای را خودشان جهت ارزیابی شرکت شما پُر کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.